neděle 2. června 2013

Today is a FAIL day!! :D

Zdravím všechny! Hlásí se vám Dreamie :3 Dnešní den byl pro mě tak trochu "FAIL DAY" :D Ráno začalo poklidným půstem (aneb bez snídaně) a pokračovalo rybím obědem, následující hovorem přes skype a pak se to stalo. Přišla ke mě Cute, kvůli projektu do školy (který jsme celkem odbyly :D), ale potom jsme se rozhodli, že půjdem ven do cukrošky :D No jo, jak poznamenala Cute, pobyt v cukrárně se změnil v depresi :D Vysvětlím vám to trochu podrobněji :D Zkrátka jsme došli, objednali si dva zmrzlinové koktejly a sedli si. Když nám je obsluha donesla, docela dost jsme blby, pak se to stalo. Zrovna jsem Cute vyprávěla moje včerejší příhody když jsem praštila rukou do skleničky, sklo se rozbilo a já si celkem dost pořezala ruku!! Naštěstí mě to moc nebolelo, ale na pohled to bylo fakt až příliš :D Na nás obě až moc krve :D Naše plánované focení v přírodě jsme museli přerušit a spěchali jsme místo toho k nám dom pro dezinfekci a náplastě :D Ale to co jsem na sobě obdivovala, bylo to, že i s pořezanou rukou jsem se dokázala pořád smát a vtipkovat :D Když jsme došli dom, taťka málem dostal z mého zranění infarkt (no dobře, možná trochu přeháním :DD), ale všechno se to vyřešilo a ikdyž mě to ještě teď trochu pobolívá, jsem celkem v cajku :D
Tady je mimochodem ta pověstná cukrárna :D

BTW: přidám ještě jeden článek, kde se vám pořádně představím :)

2 komentáře:

  1. Oh♥♥♥ Tu cukrárnu miluju! :D a ty koktejly! :D ale teďka nevím která je která.. :D Která je Cute a která Dreami? :D asi Lusík bude Dreami :DD no to je jedno! :D koktejly tam mají awww♥ no teda dícky...takhle odbít projekt.. :DDD u mě je to normální. :'DDDD blogujte jen blogujte! :D

    OdpovědětVymazat