středa 5. června 2013

My new hair ♥

  Zdravím všechny! Hlásí se vám Dreamie ;) Jak se již Cute zmínila, byla jsem několik dní nemocná, takže jsem nešla do školy (a nevadilo mi to :D). Dneska jsem poslední den doma, takže jsem se to snažila užívat, ale teď, odpoledne, jsem musela, chtě nechtě, jít ke kadeřnici a nechat si celkem hodně zkrátit vlasy. Mamka zčistajasna přišla s nápadem, že si je musím nechat ostříhat, prej aby mi tak nepadaly nebo co :D No nic, zkrátka jsem tam došla, holička mi umyla vlasy, ostříhala, vyfénovala a taťka mě zase dovezl dom :D Krásně prožité odpoledne :D Každopádně, zítra je na naší škole akademie, takže se nebudeme moc učit + odpadá nám tělák, matika a volná hodina (a doufám že budeme na akademii během ájiny, protože jestli ne, budu psát THE BIG - DON´T EASY - TEST -_- :D). Takže budeme končit někdy o půl jedné :3 Což je bombááááá :333 No dobře radši semka šupnu ty moje fotečky :) Snad vám nerupne obrazovka ;)
Oblečení: rifle - obchod: New Yorker, cca 600,-kč
                      triko - obchod: Charley, cca 150,-kč (sleva)

4 komentáře:

  1. Moc se mi tvoje vlasy líbí :'33 Moc ti sluší!! '))
    A moc krásné tričko! ;))

    OdpovědětVymazat
  2. Juu boží vlaskyyy :))) a vidim ti podprsenku :** :DDD

    OdpovědětVymazat