neděle 2. června 2013

This is me >> Cute

Zdravím všechny! Hlásí se vám Cute :)) Dreamie už o sobě napsala takže já nebudu pozadu :D
Moje skutečné jméno je Katka,je mi 13 let.Nejsem škaredá,ale ani nijak extra hezká :D Povahy jsem takové průměrné :D Má nejhorší vlastnost je ta že jsem nadprůměrně ukecaná :D Mám ráda tanec a hudbu...mými nejoblíbenějšími zpěváky jsou One Direction a Justin Bieber :)Nemám ráda celer,okurky a bouřky -_- :D Jinak mám ráda tak nějak vše a nebo to aspoň nějak přežiju a dál asi to že mám snad asi jako každá holka ráda shopping,no a taky ráda surfuji na netu a taky samozřejmě ráda chodím ven s kámoškama ;)
Jo a mám rozvedený rodiče a od každého z nich minimálně jednoho nevlastního sourozence...mamka-mladší Natálka,taťka-mladší Lada,Karolína,Štěpán...u mamky je veselo a u taťky nadprůměrně veselo :DD
No tak snad jsem napsala všechny důležitější informace :D Tak a teď se du napapat,na večeři je krupičná kaše...tu jsem dlouho neměla,ale tak mladší sestra chtělaí(5 let,Natálka)a já si dám s ní :D
Jinak mám celkem nový vlasy :D...zkrácený a nabarvený...a s nimi nemám moc fotek i když ty vlasy mám tak už díl než měsíc :D...no a už jsem v předchozím článku ode mě fotky ukázala takže tak :D

Žádné komentáře:

Okomentovat