neděle 2. června 2013

Icecream

Zdravím všechny!Hlásí se vám Cute :3 Tak 2 fotečky zmrzlinky na kterou jsem dostala chuť a na ni jsem si dala šlehačku,lentilky a granko :D
Ehm...mám dojem že mi bude trochu blbě -_- :D No když může být blbě i Dreamie...která mi před chvilkou napsala že zítra možná nepůjde do školy...:D No za to že jí je blbě nemůže :) Ale i tak,takto mě nechat chudinku aby šla d školy sama :( No uvidí se jestli dojde nebo mě v té strašné budově opravdu nechá samotnou :DD
 Z vrchu :)
Z boku :)

8 komentářů:

  1. Nenaháněj chhutě :P tedka.sem su čistila zuby :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda naháním chutě :DD A mimochodem teď si hodlám jít čistit zuby :D -Cute

      Vymazat
  2. SPAM ! Takže,prosím o povolení SPAMU !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiň, v záložce "spamy" žádný komentář není :) Zkus komentář vložit ještě jednou ;)

      Vymazat
  3. Ahoj, omlouvám se že píšu znova. :D ale taky vás do AFFS beru, už sem si vás zapsala. :))

    OdpovědětVymazat