neděle 2. června 2013

This is me >> Dreamie

Zdravím všechny! Znovu se vám hlásí Dreamie! :) Toto je slíbený článek, který by vám řekl něco o mě :) Pokusím se vám všechny důležité informace shrnout :) Takže, moje přezdívka je Dreamie, ale moje skutečné jméno je Lucka :) Jsem průměrná čtrnáctiletá holka s průměrným vzhledem, průměrnou povahou a nadprůměrnými známkami ve škole :D Mezi moje zájmy patří poslouchání hudby a tanec :) Taky hodně ráda čtu, fotím, surfuju na netu a sámo, že chodím ven s kámoškama ;) Co jinak, ještě říct? Mám kluka, sice nejsme spolu dlouho, ale rozumíme si :) Udržujeme mezi sebou vztah na dálku (seznámili jsme se totiž přes internet) :) Ále kohopak toto zajímá? :D Asi nikoho.. :D No nic, poslední informace o mě je ta, že nestíhám, protože se musím jít učit :D Takže, přidávám poslední fotky mě a jenom mě a nikoho jinýho :D




Ta vyfocená přes webku je celkem děs no :DD Zbylé dvě jsou trochu na profesionalnější styl :D Neručím vám prasklé obrazovky ;) Máte smůlu :D

4 komentáře:

  1. Ta první je dokonalá SMÍŠKU!♥ tak ti budu říkat já! :DDD a ta třetí taky boží, ve druhé ti nejde vidět ksicht, to nesnáším.. :P :DD jináák božkosuperfamozní blablabla. :D článek :D :)) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju!! :) Taky nesnáším když není vidět xicht, ale chtěla jsem ji sem, protože tam fotím :D - Dreamie

      Vymazat
  2. Ta první je strašně KRÁSNÁ.
    A jinak sexy článek

    OdpovědětVymazat