úterý 4. června 2013

Dnešní den-no ušlo to :DD

Zdravím všechny!Hlásí se vám Cute :) Tak super den dnes no :DD Ve škole jsme měli mít dlouhý den-8 hodin a měli jsme 4 hodiny :D Dreamie samozřejmě do školy nešla stejně jako včera,nevadí no-hlavní je aby se uzdravila :) :D Dále tělák jsme měli spojenej s klukama-oni hráli florbal a mi badminton no já se spíše pokoušela hrát,ale jo šlo mi to :D A v ostatních předmětech taky pohoda :)

Tak toto jsem na sobě měla do školy :D Pod mikinou mám takový růžovo-šedo proužkovaný tričko-už jsem se v něm fotila na zahradě(níže ve článcích blogu) :D
+hlavu jsem nefotila a to proto že jsem si ráno ještě umývala vlasy a vypadala jsem jak debil :D :)

6 komentářů:

  1. OH♥♥♥ tak to ste měli dobrý! :DD mi máme celej týden supk, protože všechny třídy kromě naší a ještě osmáku odjeli na švp.. :DD mi zlobííme no! :DD zítra mám závody tak se uleju a příští týden sme měli jet do zoo ale je jaksi vytopená ..:// :D krásná mikinka, škoda že tam není ten obličej. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příště bude i obličej :D...ale já fakt vypadala hrozně :D...jinak díky za pochválení mikiny :) -Cute

      Vymazat
  2. Se máte! :33 Máš úžasnou mikinu! ')) Ale ty džíny (kalhoy) bych asi brala jenom úzký :)) Bez urážky! :'XX Jinak hezký outfit! '))

    A abych nezapomněla, beru Vás do affs :** Ikonku budete dneska mít! ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) že bys brala ty džíny jenom úzký?...já taky,ale nutně jsem potřebovala hezký gatě do divadla a jiný lepší nebyly...pak už tam byly takový ty spíše školní :)...a jinak přidáme tě tedy mezi affs a děkujem :) -Cute

      Vymazat